Foodpanda: În 2018, numărul comenzilor online de mâncare a crescut cu circa 130% față de anul precedent

În acest an, platforma de food ordering își propune dublarea numărului de restaurante.

 

București, 5 februarie 2019 – Procentul românilor care comandă online mâncare este în continuă creștere. Potrivit foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, numărul comenzilor a crescut, în 2018, cu 130% față de anul precedent. Cea mai aglomerată perioadă a anului trecut s-a înregistrat în trimestrul al patrulea, respectiv în lunile octombrie, noiembrie și decembrie, odată cu venirea sezonului rece.  

În ceea ce privește cele mai populare preparate de pe platformă în 2018, acestea au fost preponderent din meniul restaurantului McDonald’s, topul comenzilor fiind condus de meniul Big Mac.

„De la an la an, observăm o creștere tot mai mare a apetitului pentru comenzile de mâncare în rândul românilor, susținut mai ales de ușurința procesului de comandă, dar și de diversitatea bucătăriilor și restaurantelor din oferta noastră. Pentru anul în curs, ne propunem să accentuăm această creștere, odată cu dublarea numărului de restaurante listate pe platformă”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.

Conform datelor centralizate de companie, suma medie națională achitată anul trecut pentru comenzile foodpanda se ridică la circa 55 de lei, bucureștenii fiind cei care au cheltuit cel mai mult, cu o comandă medie de peste 70 lei. Aceștia sunt în urmați în top de gălățeni, cu 61,30 lei, sibieni (60,85 lei), clujeni (60 lei) și constănțeni (59,05 lei).

Modalitatea preferată de plată a clienților foodpanda în 2018 a fost cea în numerar în proporție de 75%. Pentru anul 2019, reprezentanții companiei estimează o creștere a plăților online, mai ales odată cu introducerea posibilității de plată prin Google Pay.  Tot din datele foodpanda, reiese că peste 66% din totalul comenzilor au fost generate de aplicația mobilă, acesta fiind un trend ascendent care se va menține și pe parcursul acestui an.

Cea mai mare comandă procesată de platformă anul trecut a fost efectuată din București și s-a ridicat la 1.171 lei, pentru mai multe preparate specifice bucătăriei japoneze.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *